ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΡΧΑ ΓΡΑΜΜΕΝΗ (D)


(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ  25/11/11)

Ελληνική Δημοκρατία

Ο Παναγής Βουρλούμης ασχολήθηκε με το εμπόριο και αργότερα με την πολιτική στο πλευρό του Ελευθερίου Βενιζέλου. Χρημάτισε Υπουργός Εφοδιασμού (1918-1921) και Εθνικής Οικονομίας (1928-1932). Ένας άλλος Παναγής Βουρλούμης, από το London School of Economics, (εκεί όπου ο καθηγητής Βασίλης Φίλιας -όπως και πάρα πολλοί άλλοι- έκανε μεταδιδακτορικές μελέτες και σπουδές σε οικονομικά ζητήματα) ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος, θέλει τους Έλληνες χωρίς προσιτό Διαδίκτυο.

Στο κείμενο «Έλληνες κι Ελλαδίτες – Επανάσταση Χίου, Μυτιλήνης» έγινε αναφορά σε λείψανα αγίων και άλλων που φυλάσσονται σε ναούς και σε μοναστήρια. Στη Μονή του Σινά της Αγίας Αικατερίνης, ο Ιουστινιανός του Βυζαντίου, τον οποίο ο π. Βαρθολομαίος του Φαναρίου θαυμάζει ως τον άνθρωπο που έκλεισε την Πλατωνική Ακαδημεία των Αθηνών, είχε φροντίσει να τακτοποιήσει την κατάσταση στην Αλεξάνδρεια μετά την δολοφονία της Υπατίας. Ίσως κάποτε μάθουμε εάν το λείψανο της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά είναι γνήσιο ή άσχετο. Ίσως κάποτε μάθουμε γιατί έπεσε το ελικόπτερο Σινούκ στη Σιθωνία με τον Κύπριο Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής Πέτρο (μαζί με τους κληρικούς και νομικούς) και πώς έγινε η ενθρόνιση του Κρητικού Πατριάρχη Θεόδωρου στην ίδια θέση ενώπιον τόσων πολλών δικαστικών κι εκκλησιαστικών παραγώντων της Ελλαδικής Πολιτείας.

Ειδωλολατρικά Μυστήρια

Ένα ελεύθερο Οικουμενικό Πατριαρχείο σ’ ένα ελεύθερο Άγιον Όρος, μ’ έναν ελεύθερα εκλεγμένο απ’ όλους τους ορθοδόξους χριστιανούς, Οικουμενικό Πατριάρχη, μάλλον θα μπορούσε να προσφέρει πολύ καλύτερες υπηρεσίες απ’ τις προσφερόμενες υπηρεσίες που επιτρέπονται στο Φανάρι από το τουρκικό κράτος. Αυτούς που ο π. Βαρθολομαίος θεωρεί αδελφούς -Μουσουλμάνους και Ιουδαίους- ως ακόλουθοι του μονοθεϊσμου του Αβραάμ, δεν πιστεύουν σε Ιδέες μοναχισμού ή ασκητισμού -δεν διαθέτουν μοναστήρια. Αυτοί που έχουν Μοναστήρια και Ηγουμένους είναι οι Βουδιστές (τους οποίους ο Φαναρίου Βαρθολομαίος, δεν συμπεριλαμβάνει στον δικό του Διάλογο των Πολιτισμών), συνεπώς ο αυτοεξορισμός του Δαλάι Λάμα δεν μπορεί να ‘ναι ένα κακό παράδειγμα και για τον πνευματικό Αρχιηγούμενο του Αγίου Όρους, τον Αρχιεπίσκοπο Φαναρίου και Ιστανμπούλ -πρώην Αγίας Σοφίας και Κωνσταντινουπόλεως.

Στο κείμενο «Έλληνες κι Ελλαδίτες – Επανάσταση Χίου, Μυτιλήνης» έγινε αναφορά σε μορφές επιστημονικής ειδωλολατρίας όπως η άμεση σύνδεση του υλικού μέρους της ζωής με το άϋλο λογισμικό και την αρχική Ιδέα. Μια Σατανική και συστηματική προσέγγιση μετατροπής του πνεύματος σε ύλη, απ’ αυτούς τους Νέους ανθρώπους με τις μεταπτυχιακές εργασίες και τα Διδακτορικά. Με το τέλος της Κλασικής Περιόδου στην Ελλάδα, σοφιστές και ρήτορες είχαν εδραιώσει το επάγγελμα του δικολάβου ή δικηγόρου πάνω στον δικανικό λόγο. Σήμερα εκφράζεται και ασκείται από τους νομικούς ρήτορες, οι οποίοι πίστεψαν ότι έγιναν επιστήμονες. Δικηγορικά Γραφεία αναλαμβάνουν εργολαβικά την υπεράσπιση και δικαίωση κάθ’ εγκλήματος, σε συνεργασία και συνεργία με τις εξουσίες, εκτέλεστικές και αλλες, της Πολιτείας.

Μέσα στην προσπάθεια αναδείξεως του επαγγέλματος σε κάποια μορφή επιστήμης, έφθασαν να δημιουργήσουν ως σπουδή και τη νομιμοποίηση του οργανωμένου εγκλήματος. Σοφίστηκαν νομικά πρόσωπα υπεράκτιων εταιρειών και τρόπους με τους οποίους να διαπράττεται το έγκλημα χωρίς οι οργανωτές του να εμπλέκονται ή να τιμωρούνται από τους νόμους κάθε πολιτείας. Έφθασαν μέχρι το σημείο να πληρώνουν και να εξαγοράζουν δικαστικές αποφάσεις και νομικές γνωματεύσεις και βουλεύματα. Έχουν ταυτοχρόνως το θράσος να επικαλούνται την επιστημοσύνη τους και το ανύπαρκτο ήθος τους, προκειμένου να καθεστήσουν την αισχρή ανηθικότητά τους ως κάποια παραδεκτή επιστημονική δήθεν αρετή. Την αδικία, την αισχρότερη πράξη της εξουσίας, θέλησαν να την εξιδανικεύσουν και να την καθιερώσουν ως ανεκτή κατάσταση σ’ εναν διεφθαρμένο και νοητικά σάπιο, συνεχώς αυξανόμενο κόσμο. Εργοδότες αυτών, οι υπεράνω υποψίας μεγαλοσχήμονες ευεργέτες των κοινωνιών, χρηματοδότες και μέλη Διεθνών Οργανισμών, Πατριαρχείων και Οργανώσεων των Ηνωμένων Εθνών. Εργαλεία: η τρομοκρατία των λαών με τα χρήματα των τρομοκρατουμένων.


Ζητούν να μη διωχθούν πειθαρχικά οι δικηγόροι
που ενεπλάκησαν στην υπόθεση Λ. Στάθη

Πρόταση να μη διωχθούν πειθαρχικά οι δικηγόροι που ενεπλάκησαν σε υπόθεση χρηματισμού του πρώην δικαστή και προφυλακισμένου ήδη για σωρεία κακουργημάτων, Λεων. Στάθη, κατατέθηκε στα αρμόδια όργανα του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας.

Υστερα από προκαταρκτική έρευνα, που έγινε, κρίθηκε ότι ο συγκεκριμένος δικηγόρος Σ. Χούρσογλου και ο συνεργάτης του δεν πρέπει να παραπεμφθούν στο πειθαρχικό συμβούλιο. Σύμφωνα με την πρόταση, οι δικηγόροι είχαν υποχρέωση να ενημερώσουν με κάθε λεπτομέρεια τον πελάτη τους για τις χρηματικές απαιτήσεις του συγκεκριμένου δικαστή, ο οποίος με τηλέφωνημά του στο δικηγορικό γραφείο ζήτησε να του καταβληθούν σε τραπεζικό λογαριασμό 5.000 ευρώ προκειμένου να εκδώσει ευνοϊκή απόφαση σε υπόθεση τροχαίου ατυχήματος.

Σε συνάντηση που ακολούθησε, ο δικηγόρος ενημέρωσε τον πελάτη του και τον παρότρυνε να μην ενδώσει στις απαιτήσεις του δικαστή. Ομως εκείνος κατέφυγε σε «γνωστό σκανδαλοθήρα δημοσιογράφο», όπως αναφέρει η πειθαρχική πρόταση του ΔΣΑ.

Την επόμενη φορά ο πελάτης πήγε με κρυφή κάμερα στο δικηγορικό γραφείο και, όπως αναφέρεται στην απαλλακτική απόφαση, «υπέβαλε υποβολιμαίες ερωτήσεις στον δικηγόρο και τον συνεργάτη του, με «σκοπό να τους παγιδεύσει και να τους εκθέσει ως αναμεμειγμένους στην υπόθεση και ως παροτρύνοντες αυτόν να καταβάλει τα χρήματα που ζητούσε ο δικαστής». Τελικά τα χρήματα κατατέθηκαν στον λογαριασμό του δικαστή από δημοσιογράφο συγκεκριμένης τηλεοπτικής εκπομπής.

Στο πλαίσιο της πειθαρχικής έρευνας ο πελάτης του δικηγορικού γραφείου κατέθεσε πάντως πως δεν πιστεύει ότι οι δικηγόροι είναι αναμεμειγμένοι στην υπόθεση δωροδοκίας.

Σύμφωνα με την πρόταση οι δικηγόροι όφειλαν να ενημερώσουν τον πελάτη τους πως αν αρνηθεί να πληρώσει, υπάρχει ο κίνδυνος ο δικαστής αυτός, που αποδείχθηκε τόσο θρασύς, ασύδοτος και ανεξέλεγκτος από τα όργανα της Δικαιοσύνης, να εκδώσει δυσμενή για εκείνον απόφαση.

ΧΡ.Ζ. – ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 24/10/2005


Χριστός και Χρηστός

Ο Χριστός με το χρίσμα και ο Χρηστός με τον χρησμό μάλλον είναι έννοιες συγγενικές. Το χρίσμα, ένα από τα επτά μυστήρια, σαφώς στόχο έχει να κάνει τον χριζόμενο άνθρωπο χριστό και χρηστό. Η τελετή του μυστηρίου του χρισμού, ξεχωριστό μυστήριο απ’ την βάπτιση, τελείται με την χρήση μύρου (επίχρισμα) πάνω στο βαπτιζόμενο παιδί. Ο βαπτιζόμενος άνθρωπος χρίζεται με το άγιον μύρο, παρασκευή του οποίου, αποκλειστικώς γίνεται μόνον απ’ το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ίσως και με χρήση τριανταφύλλων Βουλγαρίας και Ανατολικής Θράκης.

  • χρηστός: [<αρχ. χρηστός < χρώμαι] -ή, -ό επίθ. (Κ -ή, -όν) ηθικός, έντιμος
  • χρησμός: [<αρχ. χρησμός < χρήζω] (ο) ουσ. (αρχ.) προφητεία που έδινε μαντείο: οι χρησμοί της Πυθίας | μαντεία, προφητεία | (μτφ.) λόγος ακατανόητος, διφορούμενος
  • χριστός: [<αρχ. χριστός < χρίω] -ή, -ό επίθ. (Κ -ή, -όν) που πήρε το χρίσμα
  • χρίσμα: [<αρχ. χρίσμα < χρίω] (το) ουσ. επίχρισμα, επάλειμμα | το άγιο μύρο | το χριστιανικό μυστήριο της χρίσεως με άγιο μύρο | (μτφ.) επίσημη αναγνώριση
  • Πυθία: όν. των ιερειών του μαντείου του Απόλλωνα στους Δελφούς. Οι θεόπροποι (η Πυθία και οι ιερείς) καθαρίζονταν στην Κασταλία πηγή, πλήρωναν μια αμοιβή (τον πέλανο) Η Πυθία τότε προχωρούσε στο κάψιμο ανθών δάφνης και βρώμης, εκεί που υπήρχε η αιώνια φλόγα και μετά κατέβαινε στα υπόγεια άδυτα (Άνδρο), κάτω από το κέντρο του ναού. Οι ιερείς και οι επισκέπτες έμεναν στο επάνω μέρος, σε ένα δωμάτιο, από όπου ο επισκέπτης έκανε την ερώτηση, με δυνατή φωνή. Η Πυθία αφού έπινε νερό από την πηγή της Κασσοτίδος, μασούσε φύλλα δάφνης και καθισμένη επάνω στο ιερό τρίποδο, το οποίο ήταν πλησίον του ομφαλού, εισέπνεε από την σχισμή. Όταν έπεφτε σε νάρκη, άρχιζε να μιλάει και οι ιερείς έγραφαν και εξηγούσαν τα λεγόμενα της.

Ο χρησμός των Μαντείων, μάλλον δεν είχε άμεση εμπορική σύνδεση με κάποιο φυσικό υλικό, αποκλειστικής κατασκευής κάποιου ιδρύματος ή εταιρείας όπως αυτές που διαθέτουν τους πιστοποιημένους σπόρους για τα βιολογικά αγροτικά προϊόντα και τα εμβόλια ζώων και ανθρώπων κατά των ασθενειών εκτός τον καθαρμό στην Κασταλία Πηγή και το νερό της Κασσότιδος Πηγής.

Ο συμβολισμός του χρίσματος δεν μπορεί να ‘χει διαφορετικό σκοπό από το να καταστήσει τον χριζόμενο: χρηστό -ηθικό κι έντιμο. Η τελετή του μυστηρίου μαζί με το μύρο, απλώς έδωσε δουλειά (απασχόληση) κι έσοδα στους λειτουργούς του μυστηρίου και αποκλειστικό φυσικό έλεγχο στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ο χρησμός των Μαντείων ήταν καθαρά μια μη χειροπιαστή μη ειδωλολατρική υπόθεση, ήταν μια πνευματική κατάσταση.

Τα φύλλα δάφνης που μασούσε η (παρθένος) Πυθία στους Δελφούς, πριν την εκφώνηση του χρησμού, δεν προκύπτει ότι ήταν μόνο από κάποια πιστοποιημένη δάφνη και όχι απ’ οποιαδήποτε άλλη δάφνη ή βάγια της περιοχής. Το ανταγωνιστικό Μαντείο του Απόλλωνος στη Λέσβο, εκεί που είχε αποβραστεί (ή η θάλασσα είχε αποβράσει) το κεφάλι του Ορφέα, τον οποίον οι Μαινάδες του Διονύσου της Σεμέλης είχαν σκοτώσει στη Σαμοθράκη -όταν ο Ορφέας προτίμησε το στρατόπεδο τού (πατρός του) Απόλλωνα, έκλεισε -ίσως με την βύθιση της αρχαίας Πύρρας τον τρίτο π.Χ. αιώνα στην ανατολική παραλία του κόλπου Καλλονής, ή είχε κλείσει σε κάποια άλλη νωρίτερη περίοδο προς ενδυνάμωση των Δελφών.

Η μυρτιά, η δάφνη και η βάγια, ίσως συνδέονται (χρωματικά και αρωματικά) και με το μύρο. Χρώματα κι αρώματα χρησιμοποιούνται ως βοήθημα στην ψυχική γαλήνη κι ημέρωση των πνευμάτων. Ο Χριστός και ο χριστιανισμός συνεπώς είναι έννοια καθαρώς Ελληνική, τόσο λεκτικά, λεξικολογικά κι εννοιολογικά όσο και εννοιοκρατικά.

Μηδέν Άγαν και Μέτρον Άριστον

Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων (κ. Απόστολος Κακλαμάνης) εξήγησε ότι το αρχαίον Μέτρον Άριστον τώρα είναι Παν μέτρον άριστον -δεν δέχθηκε την διαφοροποίηση που επεσήμανε ο δημοσιογράφος Ευθύμιος Τριανταφυλλόπουλος.

Στήν κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στούς Δελφούς, κατάντικρυ σέ όποιον πλησίαζε τήν κεντρική, ανατολική Πύλη του, πάντοτε συνοδευόμενο από τό ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ στήν κάτω αριστερή γωνία καί τό ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ στήν κάτω δεξιά τού ιδίου Αετώματος. Ήταν γνωστά σάν ‘Δελφικά παραγγέλματα’, τό δε Ε τό ‘προεδρεύον’ αυτών.

Δέν μπορεί έτσι νά κατηγορηθή ότι αποκαλύπτει τά τών Μυστηρίων, αλλά προτρέπει σέ συλλογισμούς προσέγγισής τους, τηρώντας τό ρηθέν από τόν Ηράκλειτο ότι:

“Ο ΑΝΑΞ Ο ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ”.

Τά δε σημαίνοντα διαφέρουν ως πρός τήν προσέγγισή τους, ανάλογα μέ τήν πνευματική, τήν ποιοτική καί τήν μυητική διαβάθμιση των πιστών. Γιατί κι ο ίδιος ο Θεός έχει ανάλογα ονόματα πρός αυτούς: είναι ΛΟΞΙΑΣ γιά τούς μή νοούντας, ΠΥΘΙΟΣ γιά εκείνους που αρχίζουν νά μαθαίνουν, νά ερωτούν, νά ενημερώνονται καί ΔΗΛΙΟΣ καί ΦΑΝΑΙΟΣ σέ όσους φανερώνεται καί διαφαίνεται κάποια Αλήθεια. Είναι ΙΣΜΗΝΙΟΣ σ’ αυτούς που γνωρίζουν τήν αλήθεια καί ΛΕΣΧΗΤΟΡΙΟΣ σ’ εκείνους που μεταχειρίζονται αυτήν τήν Αλήθεια, φιλοσοφώντας.

Η πρώτη άποψη στό διάλογο, δηλωμένη από τόν αδελφό τού Πλουτάρχου Λαμπρία, είναι πώς οι πέντε από τούς επτά Σοφούς – οι Χίλων, Θαλής, Σόλων, Βίας καί Πιττακός θέλοντας νά διαχωρισθούν από τούς άλλους δύο, τόν Κλεόβουλο τόν Λίνδιο καί τόν Περίανδρο τόν Κορίνθιο, οι οποίοι μέ πλάγια μέσα εξεπόρθησαν τή φήμη τού Σοφού – αφιέρωσαν τό Ε (δηλαδή τόν αριθμό 5) στόν Θεό, δηλώνοντας έτσι τό πραγματικό πλήθος τους.

ΕΠΑΜ. ΠΑΝΤΕΛΕΜΙΔΗΣ

Απ’ την επιστήμη των surf μέχρι την
έννοια του serf ή του δουλοπάροικου
  • Ιστιοσανίδα: [ιστίο + σανίδα· απόδ. του αγγλ. windsurfer]
    (η) ουσ. σκάφος στενόμακρο, συνήθ. πλαστικό, εφοδιασμένο με ανοιχτό πανί (ιστίο), για να κινείται με τη βοήθεια του ανέμου
  • Ιστίο: [<αρχ. ιστίον, υποκορ. του ιστός]
    (το) ουσ. (Κ ιστίον) πανί του καραβιού
  • Ιστός: [<αρχ. ιστός < ίστημι]
    (ο) ουσ. το κατάρτι πλοίου | αργαλειός | δικτυωτό πλέγμα: ο ιστός της αράχνης| (βιολ.) άθροισμα όμοιων κυττάρων, που εκτελούν την ίδια λειτουργία

Σημείωση: Αυτοί οι «λαμπροί επιστήμονες» -Θρασύτατοι και ξεδιάντροποι Συνεργοί- αντί να συμβάλουν στην εξάρθρωση του σάπιου συστήματος στη δικαιοσύνη, πίστεψαν ότι δουλειά τους ήταν να βοηθούν και να συμβάλουν (με τ’ αζημίωτο) στη διατήρηση των συστημάτων αδικίας και διαφθοράς, και των συνδέσεων του υποκόσμου με τον καλό κόσμο της κοινωνίας. Μερικοί άλλοι διδάκτορες και πολιτικοί μας, μπερδεύουν τον ιστό με το ιστίο και αναφέρονται σε ιστιοσελίδα αντι για ιστοσελίδα του υπουργείου για τον απόδημο Ελληνισμό -υφυπουργός εξωτερικών Παναγιώτης Σκανδαλάκης σ’ επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων. Ίσως μπερδεύονται με το ισχίο και μάλλον μπλέκουν από σύγχυση τον windsurfer με τον websurfer. [ΚΜ]

Για τον κ. Πέτρο Μαντούβαλο, ο οποίος κατηγορείται για παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πειραιά:

Υπέρ της άρσεως ασυλίας, δηλαδή «ΝΑΙ» δεν ψήφισε κανείς Βουλευτής. Κατά της άρσεως ασυλίας, δηλαδή «ΟΧΙ» ψήφισαν 180 Βουλευτές. Ψήφισε «ΠΑΡΩΝ» 1 Βουλευτής. Συνεπώς, η αίτηση της εισαγγελικής αρχής απορρίπτεται. [14/06/2005]

Για την λέξη surf δεν υπάρχει ετυμολογία, θα μπορούσε να προέρχεται από την λέξη surface καθώς τόσο ο windsurfer όσο και ο websurfer κινούνται στην επιφάνεια, ο πρώτος με το ιστίο και την σανίδα του πάνω στη θάλασσα, ο δεύτερος με τον υπολογιστή του και το διαδίκτυο, πάνω στις σελίδες του παγκόσμιου ιστού. Ο serf ή δουλοπάροικος κινείται και ζει κυρίως πάνω στο χώμα της Γης.

Η ετυμολογία για την λέξη serf προέρχεται από την Λατινική servus που μάλλον συνδέεται με την Ελληνική σκλάβος, η οποία δεν έχει διευκρινιστεί εάν συνδέεται με την λέξη  Σλάβος.

(ΣΥΝΕΧIΖΕΤΑΙ)

ΟΜΗΡΟΣ  ΕΚ  ΚΥΠΡΟΥ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ  /  2005

ΠΗΓΗ    http://users.forthnet.gr

About sooteris kyritsis

Job title: (f)PHELLOW OF SOPHIA Profession: RESEARCHER Company: ANTHROOPISMOS Favorite quote: "ITS TIME FOR KOSMOPOLITANS(=HELLINES) TO FLY IN SPACE." Interested in: Activity Partners, Friends Fashion: Classic Humor: Friendly Places lived: EN THE HIGHLANDS OF KOSMOS THROUGH THE DARKNESS OF AMENTHE
This entry was posted in News and politics and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.